最近都要返觀塘的辦公室, lunch約左朋友去附近覓食,
朋友知道我最愛食米線, 於是帶我去左新開的小店
店面裝潢仲係我最愛的粉紅色,
 
環境乾淨整潔
 打開餐牌見到好多選擇,
有好多款小食



 

<惹味口水雞>
例牌的份量都幾多, 2-3個人食岩岩好
舖滿香蔥、花生等, 散發令人唾涎的麻辣香味
雞肉嫩滑, 啖啖肉,
今次點左小辣, 如果鍾意食辣的朋友可以試下中辣



 

<鴛鴦餃子>
可以選擇煎/炸, 我地點左炸的
白菜豬肉+韭菜各3
上台時是熱烘烘的, 炸到金黃色
餃子都幾大隻, 一咬落去好香脆
 白菜豬肉餃汁甜肉鮮
韭菜餃味道香濃入面滿滿的韭菜



 

米線可以選擇散點/套餐價,
見到有通心米線, 於是點左
<豬骨湯脆皮肉桂林通心米線>, 再加麻辣小辣
 每碗有4塊店主自家製的<招牌脆皮肉>
用的是上五花腩, 所以肉身偏白色, 油脂瘦肉均衡
一咬時先是皮的香脆, 之後到五花腩肉的爽口, 不油不膩
令人忍不住一塊接住一塊
 而桂林通心米線相比平時食的為粗身,
中間是通心的, 口感爽口有彈性
另外要讚下個豬骨湯底, 味道香濃, 而我加左麻辣味,
更加醒神開胃!



 

而朋友點的<乾撈脆皮肉桂林通心米線>
仲附上一碗熱烘烘的湯
仲有酸菜、花生、生菜



 

餐飲我地跟餐加$10點左<山渣蘋果茶>
香濃的蘋果味, 加上酸酸甜甜的山渣
冰冰涼涼好開胃
 
估唔到觀塘都開左禁有水準的米線店,
以後lunch有著落啦!
 
 
Openrice link:
http://www.openrice.com/zh/hongkong/restaurant/%E8%A7%80%E5%A1%98-%E9%98%BF%E6%A1%82%E8%80%81%E5%8F%8B%E7%B2%89/461933?s=3
 
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
 
Facebook Fans Page:
Intagam:
 
 
Youtube:



 
Open Rice:
 
 
Weibo:
 
 
個人Blog:


 
 

 
Beauty Bolg:

 


 

 
 
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    lulu1028 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()