好擁有白滑緊緻的肌膚除左要每日做足肌膚保養程序之外,
定期去美容中心做皮膚護理療程都好重要家!
 
今次要介紹一間服務唔錯的美容中心<New Beauty>俾大家,
露露今次就去左尖沙咀新港中心分店體驗皇牌
 
<eLase IR緊緻嫩膚療程>
一入到去俾人的感覺好舒適,
welcome drink竟然係我最愛的青紅蘿蔔湯,
一邊享用一邊填肌膚狀況表~
之後治療師帶我入獨立房間,
準備好就開始<eLase IR緊緻嫩膚療程>
突破性的eLaser IR為您重拾幼嫩雞蛋肌,
觸發膠原自我再生力量重建彈力網絡
能量可深入真皮層有效撃退皺紋、眼紋、頸紋、暗瘡印、
橙皮紋問題肌膚立即變得光滑無紋健康飽滿,
釋放前所未有的年輕光采~



 

治療師先為我卸妝、洗面一邊洗一邊按摩,
並指出露露的肌膚主要問題是皮膚毛孔粗大,
仲有暗粒問題今次的療程可以改善問題

 

 
 
 
之後塗上保護啫喱治療師先做半邊面等我可以對比效果,
仲會好細心先打一下比我感覺下先,
過程中感覺冰冰涼涼好舒適

 

 



 

完成半邊面之後見到肌膚即時變白左、緊緻左~
見到圖中左邊面即時有提升的感覺
之後再完成另外半邊面~



 

完成全臉後治療師再幫我敷上保濕面膜
我仲訓著左添~



 

之後我有乖乖聽治療師的話,
連續3日都敷補水面膜,
見到療程3日後肌膚變得緊緻有彈性!
 

 

好期待下一次的療程啊!!
 
依家有讀者專享禮遇
俾大家免費體驗<eLase IR膠原再生療程>一次,
立即登記: 
 
想了解更多可以到:
1.   官網: http://www.newbeauty.hk/
 
 
 
2.  Facebook: 
   
 
***是次為療程體驗,需要更多資訊,
請自行聯絡品牌<NEW BEAUTY>查詢***
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
 
Facebook Fans Page:
Intagam:
 
 
Youtube:



 
Open Rice:
 
 
Weibo:
 
 
個人Blog:


 
 

 
Beauty Bolg:

 


 

 
 
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    lulu1028 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()