大家經常問我平時係邊度買飾物襯衫,最近就愛上左來自

#瑞典 #斯德哥爾摩 的首飾品牌 Marc Mirren

簡約大方的設計正中我心~

Marc Mirren

Ø 所有飾品均用優質的外科規格不鏽鋼+18K鍍金製作,

就算香港潮濕溫暖的天氣仍不易變色,

同露露一樣敏感肌膚都可以放心佩戴

 

Ø 造工精巧,經典耐用,無論番工、出街或者

約會都襯到不同的造型


我就挑選左 “SOFIA系列的戒指 & Pärlan系列的項鏈 

 Sofia戒指設計精巧細緻,有多種顏色選擇,

我鍾性於黑配紅石的撞色,

平時返工著恤衫/Tee配牛仔褲可以型格,

著黑色的連身裙就顯出高貴~


平時我好少帶珍珠頸鏈,但呢條Pärlan系列的項鏈,

以簡潔的圓環襯托精緻的珍珠,將經典的美感重新演繹,

平時可以襯causal wear換上優雅貴氣的連身裙更突顯貴氣~


 

露露粉優惠

由今天起計的70日內,

#marcmirren 購物時可以使用我的優惠碼「lulu1028」,

就可以享有85折優惠,而且優惠碼仲可以與限時優惠同時使用

全球免運費,免費退換,唔好錯過啦!!

依家仲有21限時優惠就快母親節啦,

可以買一對同媽咪一齊帶,

即刻click入選購: https://marcmirren.com/hk/

@marcmirren_hongkong #creativeclassicsbymm

想了解更多可以到:

 🖤購物小兔🖤

天生購物狂喜歡買新產品 喜歡嘗試新事物
希望與大家分享我的日常點滴!!
<免責聲明>
***是次產品由官方提供
如需要更多資訊,請自行聯絡品牌查詢***
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com
Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:


Open Rice:

Weibo:

個人Blog:



Beauty Bolg:











arrow
arrow
    全站熱搜

    lulu1028 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()