之前講過我去台灣果陣去左影樓影左一輯個人寫真, 尋日終於都收到作品la, 好開心理!!!

 

呢間影樓真係100!!! 因為接待職員好nice; 環境&佈景靚度唔知點形容, 而且會定期更換背景&主題; 而攝影師好專業, 會講笑話&同你傾計等你慢慢進入狀態, 展露最自然既一面; 化妝師亦好專業, 會按照返唔同人既感覺去化, 唔會好死板禁化d stand既妝!

今次最後total選擇左40張相, 當中EX都有參與幾張留念, 雖然最後大家決定要分開, 不過我唔會恨佢, 因為我已經原諒佢, 不過我知道係時候放手, 有時候離開亦係愛既一種!!
今次接待我既係美華, 她好靚女, 身材又好, 好羨慕啊!!! 她好細心禁同我講解&提供建議俾我, 當她知道我同EX為左紀念5週年影呢輯相, 但之後又會分手, 可能嚇親她, 畢竟冇咩人會好似我禁傻, ha!!!

為我化妝既係Sandy, 她好nice, 好溫柔, 多謝她為我化左個禁靚既妝!! 她仲話我同EX有夫妻相~
之後攝影師小可好風趣, 她會同我一路講笑一路帶我進入狀態, 令我流露出自然既表情(因為我整日影相都只係識假笑!!)

依家去睇下我既寫真LA:


EMS由台灣>香港





Pink系列既包裝








CD (40張PHOTOS)

封面都有相











送既MEMO


相薄封面


   相薄封底


相薄內頁: total 11版





























arrow
arrow
    全站熱搜

    lulu1028 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()