close
之前見朋友去左呢間樓上西餐廳覺得環境都野食都好高水準,
所以今次決定帶好耐冇見的中學同學仔去食晚餐,
好才朋友講過平日都好full,
 
我一早book左台先雖然星期三但七點黎到已經幾多人下~
餐廳裝潢好有格調微微的燈光好浪漫~
餐廳每日都有唔同的優惠,
好似星期四係ladies night, 女士都會送一杯wine
 
雖然我地星期三沒有wine,
但點set dinner都有drink,
我地呢晚送的係我最愛的西班牙雞尾酒,
如果自己點指定飲品都有買一送一的優惠~


 
Set dinner包括有前菜(31)、主菜(61)、甜品~
 
<三文魚他他配香草乳酪汁>
新鮮沙律配上三文魚加香脆多士,
口感清新、開胃~
 
另一款前菜<巴馬火腿溫泉蛋配露筍沙律>
溫泉蛋岩岩好切開有香濃的蛋汁,
巴馬火腿五會太鹹配上鮮嫩爽口的露筍,
再加上蔥花、橄欖油,
美味又健康~


 
主菜方面一定要食
<蜜糖柑桔汁燒豬腩肉配焦糖蘋果> HK$288
厚切大大塊半肥瘦的豬腩肉,
外皮燒到好似燒肉般香脆,
再配上甜甜的蜜糖柑桔汁,
太誘惑人了!!
 


 
<燒牛柳大蝦配薯泥燒菜> HK$328
厚厚一塊的牛柳點左6成熟肉質幼嫩,
大蝦大大隻新鮮彈牙,
就連配菜露筍都清甜鮮嫩
 


 
最後的甜品更是令人期待,
<朱古力布朗尼配法式馬卡龍>
光是賣相已經非常吸引,
布朗尼香濃鬆軟配上雪糕食一流,
而且仲有我最愛的馬卡龍添,
女仔的至愛~
 
<意式奶凍配濃朱古力>
令人有驚喜的一道甜品,
朱古力香濃但又唔會太甜,
奶凍香滑淡淡的雲呢拿味~
地址:
銅鑼灣駱克道459-461號The L. Square 5樓
 
 
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com
 
Facebook Fans Page:
Intagam:
 
 
Youtube:



 
Open Rice:
 
 
Weibo:
 
 
個人Blog:


 
 

 
Beauty Bolg:

 


 

 
 
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    lulu1028 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()