露露最鍾意同一班姊妹周圍去食! 
 
今次我地5個女仔一齊黎到屯門VCity一間充滿懷舊感覺的餐廳
--- <羅麥記>
 
我地黎到門口已經好興奮, 因為好似返到以前!
餐廳裝潢好用心, 無論牆身, 台椅, 連餐牌都好似學生手冊,

充滿懷舊的氣息!

一打開餐牌之後我地樣樣都想食, 而且仲全日免加一!
haha!選擇困難症又出現啦!

最後參考左<羅麥記>十大推介

 
首先, 我地5個叫左一大堆小食:
我地係雞翼fans, 叫左3種唔同口味,
  
<羅麥雞翼(原味/辣味)>
它家的鹵水雞翼好入味, 而且雞肉嫩滑,

露露偏愛辣味多d


<避風塘雞翼>
露露最愛, 外層鬆脆, 內層肉層嫩嫩的,

再加點辣辣的感覺, 超正!!

 

 
<避風塘鮮魷>
又係露露的最愛, 魷魚新鮮彈牙,

再帶點辣味, 醒精開胃!

 

<水牛芝士炸雲吞>
香濃的芝士經炸後融化, 咬落去時芝士的香味溢出,

令人回味無窮!

 
之後到主菜出場:
 
皇牌<sir乳鴿仔>
它的特別之處係先鹵後炸, 令味道更濃郁!

而且細細隻, 岩晒幾個女仔share


<蝦多士>
 露露推薦品之一,
滿滿的蝦膠彈牙而帶有蝦味
 
配上蔥花芝麻, 烘脆可口!
 
 
<磚頭白汁海鮮飯>
內層係炒飯底, 上面係白汁海鮮
再將2者焗製!
濃濃的芝士, 再淋白汁,
 
超美味!! 女仔一定最愛!!
 
 
 飲品方面露露選擇左呢杯<紅豆冰粒粒奶茶>
它的冰係用紅豆做的, 好特別, 不過奶茶有d!


食得太多野, 所以甜品我地只叫左2!
 
<雪花西多士>
西多士既內有花生醬粒, 加堆糖霜, 好似雪一樣,

而且正正方方一粒一粒, 方便女仔入口


<香蕉船>
見到它就有懷舊的感覺

不過味道沒有特別驚喜
 
我地幾個女仔一路傾計, 一路品嚐美食,
渡過左開心的一晚, 下次再同大家分享美食啦! 
 
<羅麥記>分店:
屯門鄉事會路83V City 111號舖
太古康山道1號康怡廣場1F20

將軍澳貿業路8號新都城中心222028-2031號舖
 
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
 
Facebook Fans Page:
Intagam:
 
 
Youtube:




Open Rice:
 
 
Weibo:
 
 
個人Blog:


 


Beauty Bolg:




 

 
 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    lulu1028 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()