close
露露答應大家的房間分享文2015終於完成左啦!! 

 

(最下面仲有個有抽獎遊戲家!)

 

 
即刻帶大家進入 <<粉紅童話王國 2015 (Room Tour 2015)>>去片:
 
 
露露的房間雖然並不大, 但呢度係我的小王國!
 
My room not very big but its my little kingdom!
 首先參觀露露的公仔床
露露係超級公仔控, 見到可愛的公仔都會忍唔住買!
最愛Hello Kitty, Melody, Little Twin Star, Rabbit....
First visited my doll bed
I am super dool collector
 
每次M記的Hello Kitty都有換購, 連牆上都掛滿
仲有之前係台灣影的沙龍照
All the wall are my Hello Kitty x Mcdonald collection
 
And the sharon photo which i took in Taiwan before


露露的bling bling化妝台
放滿Jill Stuart的產品, 我係JS的超級粉絲, 每件產品都有買家
My bling bling dressing table
I am super fans of Jill Stuart, I had buy all of their product
 
 
我的美妝收藏系列
My Beauty Collection Series


 

 

我的美少女戰士收藏系列

 

 
專業化妝台 (於淘寶網買HK$2,600)
呢度係擺一D經常用的化妝品
Professional Dresser (BOUGHT FROM Taobao to buy HK$2,600)
Put some cosmetics which often use

 

 
露露的粉紅童話王國 2015 (Room Tour 2015)抽獎遊戲
禮物1:
 Jill Stuart  旅行裝系列 x 1
(lotion, milk, hand cream, body milk)
 
禮物2:
韓國LUNA BB 氣墊1 x 1
 
禮物3:
日本LEF香水150ML x 1
 
禮物4:
NEOGEN Glacial magic pore gel 1110g x 1
 
禮物5:
Salior Moon 模型公仔 x 1
 
禮物6:

 

Salior Moon 迷你公主公仔 x 1
參加方法:
 
1. 遊戲時間由2015411日即日起至2015420日晚上23:59PM

 

(以我的電腦系統時間為準啊)

 

 
2. 讚好(Like) 我的專頁:https://www.facebook.com/LuLuCheung1028
 
3. 訂閱(Subscribe)我的Youtube
 
4. 讚好(Like) & 分享(Share)呢幅圖, share果陣**要選擇公開(Public)**
 
5. 在圖下面的留言(Comment)寫低你想要的禮物 +
tag 3位朋友的名字eg.lulu @ting @chi
(記得完成所有步驟!!)
 
 
露露將於2015422日在專頁公佈得獎幸福兒,

 

請得獎的朋友於2015425日下午6pm前主動Inbox至我的專頁。
如過時者則當作棄權,我會再重新選出新的幸運兒。 
**(禮物將會於平郵方式寄出!!)**

 

 
 

 

<<本文章內容純屬個人分享>>
 
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
 
Facebook Fans Page:
Intagam:
 
 
Youtube:




Open Rice:
 
 
Weibo:
 
 
個人Blog:


 
 


Beauty Bolg:

 



 
 
 

 
 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    lulu1028 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()