去蘭桂芳大家係米會即刻諗到去飲酒呢?!
今次好姊妹就帶我地黎到一間美酒、佳餚、靚景的好地方~
 
它就係位於蘭桂芳的中心地帶, 加州大廈的<Townhouse>!
呢日我地收左工約埋一齊黎,
 
屬於姊妹們的weekend night~
 
<Townhouse>地方幽雅舒適,
窗係透明大玻璃可以望到窗外靚境~
我地旁晚黎到可以見住窗外由日轉夜的美景!


 一坐底即刻忍唔住點返杯酒先,
我地選擇左<Mr. Charming>  HK$98
我覺得它充滿泰式stylecocktail
Fresh Calamansi & PearFresh Bamboo juice
Cointreau Vodka等調整,
杯上放左用香茅綁住的青檸
果汁味唔會太重, 岩晒鍾意飲酒的朋友


頭盤:
<油甘魚刺身>
Hamachi sashimi, green apple wasabi ice, yuzu
HK $128
 
第一次係西餐點日本料理~
一上台已經好吸引,
 
一片片油甘魚刺身圍成圓形,

放上用青蘋果及青芥末做成的調味
油甘魚刺身鮮甜, 口感清新
令人胃口大開



主菜:
<酥炸軟殼蟹凱撒沙律及香酥流心蛋>
Caesar salad, fried runny egg and spider jumbo soft-shell crab
HK$148

最近食得太多肉, 所以清D食返個沙律
初初以為沙律應該唔太份,
但原來呢度的沙律份量十足!!
豐富新鮮爽口的蔬菜,
炸到好鬆脆的原隻軟殼蟹,
再配上金黃色的流心溫泉蛋,
絕配的配搭!
(建議同朋友一齊share!)


甜品:
<黑糖火焰香蕉燉蛋配深度烘培咖啡 >
Banana creme brûlée , Moscovado sugar , dark coffee
 
HK$88
 
焦糖燉蛋上舖滿一片片薄薄的香蕉片,
糖依加上霖酒, 職員仲會即場點火,
睇住火焰燒阿燒,
 
香甜幼滑的燉蛋充滿香濃的酒香,

如果怕甜的朋友可以淋少少 dark coffee中和返
我最愛的甜品非Banana creme brûlée莫屬!


呢度環境禁靚, 下次可以同男友一齊黎慶祝生日!!
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
 
Facebook Fans Page:
Intagam:
 
 
Youtube:




Open Rice:
 
 
Weibo:
 
 
個人Blog:


 
 


Beauty Bolg:

 


 

 
 
 


 
arrow
arrow
    全站熱搜

    lulu1028 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()