close
踏入5月,已經開發感覺到夏天的來臨啦!!
大家都知道露露天生購物狂,每次一到換季就好頭痕,
唔知點樣收納衣物!!!
 
最近認識左一位好幫手,它就係 Yellow Box~
Yellow Box”以一個全新的迷你箱概念誕生,
客人只需安坐家中,打個電話預約運輸服務,
 
就可以上門收箱或者到獨立空間的倉庫提取物件~
倉庫位於葵涌、觀塘、荃灣,黎緊仲會越開越多
方便各區的人士,
每一個箱都有獨立的QR code
更設有24小時CCTV錄影系統、空調設備,
只許員工出入倉庫以確保倉庫安全~
方便、安心,價錢又唔貴!
 
 
 
迷你箱按每個計算,除左箱亦有掛衣箱、流動倉、迷你倉等
今次我就選擇左“迷你標準箱”,HK$42/每箱/
(可以收納100件外套,或者20對鞋,承受25kg的重量)
 
2日已經在網上開立左戶口,之後預約左專人箱,
客人可以選擇30分鐘之內即日收箱,
又或者相一約星期之後再上黎收箱,
因為我一早已經將要放入箱的衫攞出來,所以選舉即日收箱~
 
 
大家見到我個衣櫃已經放滿衣物,
我的冬天衫足足可以佈滿整個沙發,
有毛衣、頸巾、外套等等約40幾件~
初初仲擔心放唔晒,但原來個箱真係可以放到好多野!!
最後可以放晒沙發上所有野,
最後再放防潮珠殊入迷李箱就等專人來收箱~
再見了,今年冬天再見啦~
又係時候可以添置夏季衣物啦,嘻嘻~
 
總括而言: 我覺得“Yellow Box”價錢唔貴,
服務質素又好,可以放心將我的寶貝交俾佢保管!
 
P.S每年4月和10月的時候,
Big Yellow Box的客人更可以享有免費來回各一程運輸的優惠,
把換季衣服存倉。
 想了解更多<Yellow Box>,可以到:
Website   
 
 
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com
 
Facebook Fans Page:
Intagam:
 
 
Youtube:



 
Open Rice:
 
 
Weibo:
 
 
個人Blog:


 
 

 
Beauty Bolg:

 


 

 
 
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    lulu1028 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()