close

好開心第二次可以抽中SaSa 既試用,今次試用既產品係
意大利No.1纖體專家Collistar – 全新塑形纖體霜400ml!!!


意大利No.1纖體專家Collistar獲獎無數,一向以高效卓越的纖體產品而備受各地女士追捧,亦是現時市場上唯一擁有最全面而多元化纖體護理產品的品牌。






售價

HK$499/400ml
銷售地點:
全線SaSa有售
官方網址:  http://www.collistar.com/    (原來colistar仲有出化妝品家)

  

每次收到SaSa既試用都好開心, 因為Melly每次都會好細心禁親手寫memo教我地點用!! >3<
 
一打開見到好大枝啊!!!!
   

主要成份及功效:
  • 咖啡因、肉碱:瘦身及分解脂肪、塑造線條
  • 紅藤萃取、山桑子、七葉樹及長春藤:有效刺激微循環
  • 麥冬萃取物:緊緻

Collistar專注以不同配方,針對身體各個部位,更提出晚間配方以配合都市人緊湊的生活節奏。
為針對頑固脂肪、毒素積聚,甚至是橙皮脂肪,Collistar全新推出塑形纖體霜,透過活化微循環,排走毒素及分解脂肪,令您修身計劃事半功倍。




質地是緣色既cream狀,好幼滑、柔軟,帶有香味但唔濃烈!!
  
使用方法
‧ 每日一次。(我建議沖涼之後用效果更好!!)
‧ 係局部位置塗上產品後,輕輕向上打圈按摩,待產品吸收後,
於重點位置上輕輕按壓、拍打,好快吸收而且唔"笠"




我主要用在大臂位,用左2星期之後已經感覺d肉開始firm,減左0.6cm;
而令我好意外既係連皮膚都改善左、變得幼滑,
可以見上圖(左)係用之前有一粒粒; 而上圖右係平滑左白左!!!


減肥並唔係一朝一夕既事,所以我要繼續努力!!!!
Thanks SaSa x Collistar !!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    lulu1028 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()