5年之後的第一個單身生日!!!

雖然今年露露回復單身, 不過生日有一班好朋友陪伴, 一樣好開心!!(因為仲未食晒d生日飯, 所以遲d先寫文分享今年的單身生日回顧!)
因為我同朋友Monica的生日差幾日, 所以年年都會一齊慶祝, 今次我地決定玩得瘋d, 所以決定扮中國鬼去迪迪尼玩,
Monica提意著旗袍, 不過我果件已經係3年前訂造, 今時今日身材大走樣, 但又唔夠時間再訂, 所以唯有頂住先!!!haha!! 21/10(日)我地2點鍾到達迪迪尼, 入到去先發覺我forgot帶相機!!!OMG!! 最後唯有大家用手提影! >.<
入到去先去shop到買d野for造型, 我買左個大大閃閃既pink蝴蝶結頭飾, 好襯我today既look!!! (今次係我第一次化鬼妝, 希望大家鍾意la!!!)
之後去左睇遊~
因為太多內地人, 所以冇玩機動games!
反而坎左去排隊同人偶公仔影相!!(好有童真! Ha!)
~米妮~
~Winnie the Poon~
~高飛狗~
~唐老鴨~
呢隻唐老鴨好眼利, 見到我地wear旗袍就叫我地要除外套先同我地影!!!
影完相差唔多6點, 之後去食dinner先, 費時夜d同d內地人爭台!!
我地叫左”萬聖節set dinner”
arrow
arrow
    全站熱搜

    lulu1028 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()