close
本身鍾意兔兔, 屋企仲有隻兔兔B,
今次比我發現一間以兔兔為主題的CAFÉ,
而且仲係我公司附近---尖東新文華中心
<RBTea>
店舖的裝潢係由日本人設計的日式風格,
仲加創辨人喜歡的兔子原素,
綠油油的, 好舒服!
 
我忍唔住周圍行下,
見到收銀處旁邊放置左唔同的花茶茶葉,
仲有兔兔精品系列:
eg.飾物盒、音樂盒、迷你盆景等 
 
比較特別的係呢度以自助形式落單,
選好食物之後先係收銀處下單俾錢,
之後店員會提供兔兔造型的號碼牌,
大家可以坐底等店員送上美食
menu都用兔兔樣, 太可愛啦!
有多款日西式的美食、飲品、甜品
 
仲有set dinner, $100左右已經有飲品,甜品
好吸引啊!

 
今次我地3個女仔散叫左幾款美食:
 

<雞肉凱撒班戟>
 
HK $68
沙律菜新鮮爽口, 配上炸雞粒、炒蛋, 仲有鬆軟的班戟,
而班戟仲附有糖漿, 好豐富啊!
一般的沙律比較單調



<香煎香草腸配薯條>
 
HK$42
薯條即炸, 好香脆
 
香腸煎到岩岩好, 咬落去有淡淡的香草味
西芹新鮮爽脆, 再配他他醬
口感清新
 

 

另一款小食點左<烤芝士薄脆>
HK$32
餅底脆薄乾身, 餡料份量剛好, 再放入芝士去烤
入口香脆, 芝士味香濃


 
<意式香草蝦意粉>
HK$85
滿滿的香草灑係意粉上,
意粉乾身, 但入口幼滑,
蝦肉新鮮彈牙,
幾鍾意呢個意粉
 


飲品我地叫左<草莓冰雪樂>
HK$52
濃濃的草莓沙冰, 加上一球瑞士Movernpick香草雪
粒粒草莓籽好有口感, 又唔會太甜,
女仔一定大愛!


甜品方面:
我地點左2share,
 
 

<香蕉抹茶輕食班戟>
HK$48
三層班戟, 外層抹上抹茶醬汁,
面舖左香蕉,
綠茶味唔會太濃, 岩岩好!!!


<鮮果香脆鬆餅>
 
HK $88

多款新鮮生果舖滿鬆餅的表面,
蜜桃、奇異果、香蕉….
再淋上焦糖醬, 朱古力醬
鬆餅好鬆軟,
多重的口感, 超美味!!
 
最後仲買左兔兔木盒音樂盒, 好靚!!
***如需要更多產品資訊,請自行聯絡品牌查詢***
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
 
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
 
Facebook Fans Page:
Intagam:
 
 
Youtube:




Open Rice:
 
 
Weibo:
 
 
個人Blog:


 


Beauty Bolg:




 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    lulu1028 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()