close
最近有朋友搬左去黃大仙,
難得放假就去左探她,
當晚她帶左我地去一間環境舒適, 又優雅的西餐dinner,
菜式有創意又好味, 最重要係價錢親民---
 
祟山商場---< Olive ERA>!!!
 位於豪宅旁邊, 裝潢又優雅,
初初驚會好貴, 但睇左menu發現好抵食!


我地3個女仔最後叫左一齊share:
餐廳會先上餐包, 4款唔同口味,
幾鬆軟, 如果熱烘烘會更好,
而餐包配的秘製醬好好味, 我地搶黎擦!!


<香草蝦凱撒沙律 / $88>
賣相精緻, 香草蝦肉新鮮彈牙, 配埋個醬汁更惹味,
生菜好爽脆, 上面仲撒左香草調味, 令人胃口大增!


<海鮮雪山拼盤 / $268>
好大好豐盛的雪山,
材料新鮮, 上面有虎蝦、生蠔、螺、
青口、煙三文魚、北寄貝等
我最愛生蠔&

 
<意大利雜菜湯>
味道好甘香, 原來放左薏米家!
 
 
<北京煙烤鴨薄餅 / $128>
中西合壁, 有創意的一道菜式
將烤鴨放在pizza
係上面放青瓜絲、京蔥絲及填鴨醬
味道唔錯!


<墨魚汁西班牙海鮮飯> / $158
我的最愛啊!!
滿滿的海鮮鋪滿飯上面, 有墨魚、虎蝦、大蜆等,
仲有意大利辣香腸,
d飯煮到岩岩好, 好有咬口,
墨魚汁亦唔會太咸, 不油膩

 
 夏天太熱啦, 我當然要點返杯凍飲la,
<Strawberry Surprise / $38>好香滑又唔會太甜 


食完正餐, 女士們當然要開動第2個胃啦,
  
 
<合桃雪芭 / $58>

個雪芭係呢度自家製~

合桃味道清新, 粒粒合桃碎增加口感
點埋碟上的杏仁醬汁更加完美
但建議要先解凍一陣

 
 
<車厘子蘋果金寶 / $40>
 
蘋果金寶的酥皮新鮮焗的一層一層好鬆脆
內層的蘋果肉帶有點車厘子味,
好特別
旁邊的雲呢那醬香滑味濃, 2者配合天衣無縫!
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
 
Facebook Fans Page:
Intagam:
 
 
Youtube:




Open Rice:
 
 
Weibo:
 
 
個人Blog:


 
 


Beauty Bolg:

 


 

 
 
 


 
arrow
arrow
    全站熱搜

    lulu1028 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()