close

今次係我第一次抽中SaSa既產品試用, 好開心!!! 值得一讚既係覆左email之後第2日已經收到速遞, 好有效率!!!

即刻介紹淨白魔法透亮面膜先:
全新淨白魔法透亮面膜
White Magic Perfect White Brightening Cream Mask


成份及功效︰

‧長效及深層亮白面膜,瞬間勻淨膚色,同時為肌膚源源注水

‧蘊含豐富GIGAWHITE(ECOCERT有機認證),高效提升肌膚淨白透亮
‧透明質酸濕潤劑聚合物於肌膚表面形成長效涵水薄膜,深層保濕,令缺水
‧肌膚瞬間回復水油平衡
‧肌膚柔軟順滑,絲毫沒有黏稠感
使用方法
‧將適當份量塗於全面,等15-20分鐘後以清水洗淨,然後進行爽膚程序
‧建議每星期使用一至兩次。
售價
HK$188/100ml
銷售地點:
全線SaSa有售

介紹完更係睇下我既試用結果:其實我本身皮膚有少少易敏感, 如果用d太刺激既野會紅同癢, 嚴重d會出粒粒, 所以選用美白產品時會特別小心, 而呢隻淨白魔法透亮mask係用 ECOCERT有機認證既GIGAWHITE™成份, 敏感既我都可以盡情美白la!!!

 


全新淨白魔法透亮面膜 White Magic Perfect White Brightening Cream Mask

 

雖然係產品試用, 但SaSa好細心準備左紙袋

 
仲用個好靚既SaSa file裝埋產品介紹



最細心係Melly仲會親手寫memo俾我地!! >3<


淨白魔法透亮面膜既包裝係白色, 好似雪花禁白!


打開左之後係1枝牙膏狀既mask

全新未開




蓋頭係用"知"既, 唔會浪費





"知"出黎之後係cream禁




又白又滑既cream, 好想食!! < 傻左!!





睇下未用前既皮膚情況: 水份-4, 油份-4, 柔嫩-4


先清面, 之後將mask 均勻禁擦上面, 等15mins左右再用清水洗


岩岩擦完之後會見到面上有一層薄薄地既白色cream


10mins之後


呢個係洗完面之後既樣, 見到皮膚白左, 光澤&亮度度都提升左! yeah!!!


新鏡d睇, 好白好滑啊!!!


使用後既皮膚情況: 水份+2, 油份+5, 柔嫩+2 之後記得再做埋其他正常護膚程序!!



多謝SaSa俾機會我試用全新淨白魔法透亮面膜! 下面係題外話:


30/6/2012 參加左SaSa舉辦既化妝班期待中!! 有興趣可以打去問下仲有冇位, tel: 2881 5020!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    lulu1028 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()