close

少女夢幻品牌Samantha Thavasa第三間分店係927Sogo1/F開幕啦!!!!

今次好開心收到theZtyle的邀請參加今次的開幕禮活動, 原本夜晚可以去埋opening party, 不過因為人數太多, 所以冇份去…>.<…我仲專登買左條op, 依家留返萬聖節著!!
再介紹下Samantha Thavasa背景:Samantha Thavasa 於1994年創立於東京! 2006年於紐約開立第二間海外店舖! 2012年香港首間Samantha Thavasa專門店登陸於銅鑼灣時代廣場和沙田! 第3間Samantha Thavasa專門店將於2012年9月27日 在崇光銅鑼灣隆重開幕

今次我同
Mandy又一齊去event, 我地都係第一場, 10:30就到左lu, 趁冇咩人禁係快d周邊影相先la!!!! (我都Mandy真係好夾, 上次Sasa Event我相機冇電, 今次到Mandy冇電, 不過我地會互相幫對方, 雖然第二次同Mandyevent, 但係就好似同她識左好耐禁!!!ha!!!)
 
 
呢個係為了Sogo新店的開幕突別推出的Scritta系列手袋
價值$1,330/3色
 
 
根據我了解, Samantha Thavasa分好多條line, 其中包括:
1. Samantha Thavasa‧最具代表的品牌系列
‧包包的款式由奢華優雅感>可愛休閒 ‧顏色運用明亮耀眼的顏色和可愛豐富的造型
呢個係我的最愛Flora系列
我好想買大size, 唔知橙紅色定粉紅色好呢??好想買啊!!
  
至於Aimee系列包括有Winnie The Pooh, Mickey vs Steamboat Willie, 仲有小鹿斑比添!! 
我同Mandy都好愛呢個銀包!!d毛毛好滑
2.Samantha Thavasa Petit Choice
‧主要是可愛甜美的銀包、鑰匙包、化妝包等小物 我買左下圖最左上我鏈
3.Samantha Thavasa STNY‧同日本的電信公司一起合作的系列
‧以可愛的卡通、甜美的印花的圖樣為主要元素 ‧材質的部份是以pvc為主, 實用、防水不易髒
4.Samantha Thavasa Deluxe‧ST唯一一個日本代言人就是蛯原友理所設計的袋款和飾品就是歸在Samantha thavasa Deluxe系列 ‧顏色上都是較粉嫩
5.Samantha Tiara‧珠寶系列之一 ‧偏向設計感 ‧運用高級的材料和時尚的設計營造奢華貴氣的感覺 6.SAMANTHA SILVA by samantha Tiar
‧珠寶系列之一
‧可愛甜美的風格 ‧Bling Bling的水鑽設計 (我最想要係......個首飾盒!!!不過非賣品!! >.<)
Samantha Thavasa仲有好多唔同既line, 照顧所有唔同age & style 的女性!!!
例如適合OL返工用的款式如下:


平時去街街可以考慮呢幾款:
銀包系列:
連旅行箱都有, 好襯的件衫!!HA!!
最想擁有的Samantha Thavasa產品:
當然係Flora系列呢個pink手袋啦+首飾盒(非賣品)!!
係米好襯露露呢? >3<

今次有幸出席
Samantha Thavasa Event仲收到限量的心形有閃石鏡吊飾+香薰蠟燭杯+$200 Cash Coupon!!! 好開心啊!!!
 
 
之前講過會去買限定特別版Lucky Pack, 我買左$1,888, 好開心抽中冬天款我pink手袋+長銀包 另外果條手鏈係我用coupon$200加錢買, 原價500幾!
而Samantha Thavasa在香港暫時有三個分店:
‧ Time Square Causeway Bay B2‧ New Town Plaza Shatin 4/F‧ SOGO Causeway Bay 1/F
 
 
(因為呢排屋企有白事, 所以遲左交文!!! 希望可以大家原諒!!)
 
 
<前文回顧>
Samantha Thavasa 香港第3間新店開幕啦! vs 新開張優惠!
 
 
歡迎聯絡我:
arrow
arrow
    全站熱搜

    lulu1028 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()