相信識得露露的好朋友都知道我鍾情於日本品牌的產品, 無論係衫褲鞋襪, 化妝護膚品, 定係飾物!! 露露都係日本品牌既鍾意Fans!!!! (d會準備一篇分享文介紹下露露最愛的品牌, 不過要d時間準備!!)

 
講返今次開幕禮先, 今次並唔係人地邀請, 而且露露見到JFT Facebook有邀請DazzlinFans參加今次的開幕禮, 露露即刻叫埋Mandy一齊參加, 今次係我地2個第一次參加fashionevent!!! 好開心!!
 
開幕禮資料:
活動: 澀谷109品牌Dazzlin開幕禮
日期: 28/9/2012 (星期五)
時間: 5:15pm接待&5:30pm開始
地點: 旺角雅蘭中心店
 
 
果日我同Mandy下就請左半日假, 之後去朗豪坊的Haagen-Dazs嘆個皇室high tea set!!

真係好正啊!!!
 
之後就出發去對面的雅蘭中心, 首先MC介紹Dazzlin背景資料以及今年秋冬主題! 仲有遊戲玩法! (獎品是圖中的由dazzlin品牌創作總監近瑠美(Rumi Kon) 親手繪畫的dazzlin貓貓圖案Tee一件!) 我唔記得左參加game >.<   不過好登Mandy開心, 因為她win左!!!

之後開始Dazzlin最新秋冬系列時裝表演
 
6位甜美的模特兒化身成dazzlin girls
為大家演繹12款由品牌創作總監近瑠美(Rumi Kon)親自挑選的熱門造型
當中帶有淡淡搖滾味的秋冬系列襯出獨特型格而又不失少女甜美情懷的時尚風格

 



黎張大合照先!!你地最愛邊個look??
最後係由各位主禮嘉賓透過簡單而隆重的剪綵
&祝酒儀式為
Dazzlin旺角雅蘭中心專門店正式揭幕!!!
 
 
之後職員以快速還原法將店舖還原
(原本)
(30分鐘之後) 我同Mandy, Kiko & Kayiu係店度試左好多衫, 最後大家都滿載而歸!!
 
 
 
 
Mandy & Mandy( 我地第三次一齊出席event!!) 除左對鞋, 我全身都係Dazzlin, 好捧場家!! ha!!
 
當日出席人士仲可以即場facebook check-in獲得dazzlin限量版指甲貼紙!!
睇下我的戰利品先: 1. pink 馬仔鎖扣$380 2. 黑色op $900 **當日買任何野都可以成為JFT VIP&即時有9折, 之後買野有85折**
 

2日即刻著返工!!! P.S. 圖中的手袋都係Dazzlin, 不過香港未出我已經係我買開的日本牌店Monalisa MK店買左, VIP折左之後$1,000幾!! 至於狐狸毛尾係朋友送我的手信!!(果日都好店員姐姐都LOVE it!!!)

JFT 官方網頁:
 
 
JFT Facebook:
 
 
Dazzlin雅蘭中心開幕回顧相片:
 
 
Dazzlin雅蘭中心開幕回顧短片:
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    lulu1028 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()